Specializované produkty
V současné době nabízíme několik specializovaných produktů, které se snaží o co nejvyšší míru standardního benchmarkingu v rámci oborovýho srovnání. Vypracovali jsme metodiku v těchto oborech :
Specializované produkty
POS KPI´s audit
POS KPI´S audit
POS - Point of Sales, POS KPI´s-Point of Sales Key Performance Indicators / POS KPI´s- klíčové faktory prodejního místa
Cíl: Hodnocení klíčových faktorů prodejního místa
Základní filosofie: Vytvořením systému hodnocení klíčových a výkonových faktorů prodejního...
———
Shopscore audit
SHOPSCORE AUDIT
Cíl : Cílem je pomocí standardizovaných proměnných měřit úroveň kvality distribuce klientových nebo konkurenčních výrobků přímo na maloobchodních jednotkách.
Základní filosofie :
Shop score audit je standardizovaným nástrojem hodnocení práce obchodních teamů,...
———
Měření spokojenosti zákazníků na trhu vodárenských společností
Speciální produkt: Měření spokojenosti zákazníků na trhu vodárenských společností
Cílové segmenty zákazníků vodárenských společností:
Domácnosti
Obecní a městské úřady
Podniky, firmy, instituce
Prostředníci – bytová družstva, nájemci
Cíle měření spokojenosti...
———
Hodnocení poskytnutých služeb v rámci hospitalizace v nemocnici
Jedná se standardizovaný pohled na služby, které nám nemocnice poskytují v rámci hospitalizace a to očima samotných pacientů. Pacienti hodnotí nemocnici pomocí standardizovaných 7 kategorií lékař, zdravotní sestra, služby při hospitalizaci, organizace práce, prostředí nemocnice, jméno a pověst...
———
Hodnocení kontaktních míst
Hodnocení kontaktních míst
Specializovaný produkt, který se zaměřuje na hodnocení personálních a nepersonálních faktorů při styku klientských kontaktních míst s konečnými spotřebiteli. Typickými uživateli tohoto produktu jsou společnosti provozující tato kontaktní místa, například :
zdravotní...
———