výzkumy trhu
výzkumy trhu
Marketing měst, regionální marketing
Městský marketing, regionální marketing
Cíl : Zjistit názory 3 základních cílových skupin na marketing měst, obcí, regionů
Základní filosofie :
Občané měst či menších regionálních celků (euroregiony, miniregiony) mají velice často nedostatek informací o svém regionu. Data sekundárního...
———
Kvantitativní výzkumy trhu v domácnostech
Kvantitativní výzkumy trhu v domácnostech
Cíl :
Zisk informací od běžných skupin respondentů, zástupců domácností apod.
Základní filosofie :
Nejběžnější forma sběru dat od konečných spotřebitelů. Sběry jsou založeny na předpokladu správně vybraného vzorku zástupců domácnosti,...
———
Kvalitativní výzkumy trhu - focus group, hloubkové rozhovory
FOCUS GROUP
Cíl :
Nestrukturovaným způsobem získat informace od cílových osob, které nás přesně zajímají, ale jsou ukryty v myslích zákazníků.
Základní filosofie :
Metody výzkumu trhu zaměřené na porozumění předmětu výzkumu (nikoliv měření). Kvalitativní technika...
———
CATI - Telefonické výzkumy trhu
CATI - Telefonické výzkumy trhu
Cíl :
Zisk informací od různých lidí pomocí telefonických linek.
Základní filosofie :
Flexibilní metoda sběru dat, dobře kontrolovatelná, jejíž základem je strukturovaný rozhovor s respondentem prostřednictvím telefonu (mobilu).
Benefit :
Základními...
———
BLIND TASTE TEST - SLEPÉ TESTY
BLIND TASTE TEST - SLEPÉ TESTY
Cíl :
Testování výrobků klienta bez marketingových vlivů na celkový názor.
Základní filosofie :
Spotřebitel dostane k testům (nejčastěji chuťovým) neoznačené vzorky produktů a hodnotí jejich parametry. Spotřebitel přitom není pod vlivem marketingových...
———