výzkumy trhu

výzkumy trhu

Marketing měst, regionální marketing

Marketing měst, regionální marketing
Městský marketing, regionální marketing   Cíl : Zjistit názory 3 základních cílových skupin na marketing měst, obcí, regionů   Základní filosofie : Občané měst či menších regionálních celků (euroregiony, miniregiony) mají velice často nedostatek informací o svém regionu. Data sekundárního...

Kvantitativní výzkumy trhu v domácnostech

Kvantitativní výzkumy trhu v domácnostech
Kvantitativní výzkumy trhu v domácnostech  Cíl : Zisk informací od běžných skupin respondentů, zástupců domácností apod.     Základní filosofie : Nejběžnější forma sběru dat od konečných spotřebitelů. Sběry jsou založeny na předpokladu správně vybraného vzorku zástupců domácnosti,...

Kvalitativní výzkumy trhu - focus group, hloubkové rozhovory

Kvalitativní výzkumy trhu - focus group, hloubkové rozhovory
FOCUS GROUP  Cíl : Nestrukturovaným způsobem získat informace od cílových osob, které nás přesně zajímají, ale jsou ukryty v myslích zákazníků.     Základní filosofie : Metody výzkumu trhu zaměřené na porozumění předmětu výzkumu (nikoliv měření). Kvalitativní technika...

CATI - Telefonické výzkumy trhu

CATI - Telefonické výzkumy trhu
CATI - Telefonické výzkumy trhu  Cíl : Zisk informací od různých lidí pomocí telefonických linek.   Základní filosofie : Flexibilní metoda sběru dat, dobře kontrolovatelná, jejíž základem je strukturovaný rozhovor s respondentem prostřednictvím telefonu (mobilu). Benefit : Základními...

BLIND TASTE TEST - SLEPÉ TESTY

BLIND TASTE TEST - SLEPÉ TESTY
BLIND TASTE TEST - SLEPÉ TESTY  Cíl : Testování výrobků klienta bez marketingových vlivů na celkový názor.   Základní filosofie : Spotřebitel dostane k testům (nejčastěji chuťovým) neoznačené vzorky produktů a hodnotí jejich parametry. Spotřebitel přitom není pod vlivem marketingových...
www.respond.cz